Grįžti Grįžti

DUK apie LSP

Žemiau rasite atsakymus į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus.
Jei nori sužinoti, kaip užsisakyti naują LSP, spausk čia.

Mano duomenys www.lsp.lt sistemoje

  • Ką daryti, jei aukštoji mokykla nepatvirtina duomenų apie mano studijas?

    Jeigu iki rugsėjo 1 d. negausi pranešimo apie studijas aukštojojo mokykloje, kreipkis į savo aukštosios mokyklos studentų atstovybę. Kontaktinius duomenis rasi www.lsp.lt.

     
  • Sistemoje radau neteisingą savo vardą ar pavardę (pvz. pavardė pasikeitė). Kaip atnaujinti duomenis?

    Pastebėjus, kad buvo įvesti neteisingi duomenys reikia kreiptis į savo aukštosios mokyklos studentų atstovybę arba el. paštu pagalba@lsp.lt
    Duomenys atnaujinami LR studentų registre. Po to jie importuojami į www.lsp.lt sistemą. 
     
  • Ką daryti, jei pamiršau prisijungimo duomenis?

    Naudokis prisijungimo duomenų priminimo funkcija, kurią rasi čia.

     
  • Ką daryti, jei www.lsp.lt sistemoje pateikti neteisingi mano duomenys (vardas, pavardė, fakultetas ar studijų forma)?

    Nedelsiant kreipkis į savo aukštosios mokyklos studentų atstovybę arba el. paštu pagalba@lsp.lt. Kai aukštosios mokyklos administracija atnaujins duomenis, jie bus įkelti į www.lsp.lt sistemą, tuomet Jūs galėsite užsisakyti LSP.
     
  • Ką daryti, jei www.lsp.lt sistemoje prieš gaminantis LSP pastebi, jog neteisinga LSP galiojimo data?

    Pasitaiko atvejų, kai aukštoji mokykla pateikia neteisingus duomenis apie studijų trukmę. Pastebėjus netikslumus, nedelsiant kreipkis į savo aukštosios mokyklos studentų atstovybę, kad informacija būtų peržiūrėta ir ištaisyta, nes LSP bus pagamintas su bloga galiojimo data. Jei LSP jau yra pagamintas su klaidinga galiojimo data, taip pat kreipkis į aukštosios mokyklos studentų atstovybę, kad informacija būtų ištaisyta ir LSP pergamintas. Pastebėjus klaidą atsiėmimo metu, reikia pranešti apie netikslumą ir nepriimti pažymėjimo. Tik įsitikinus, kad duomenys tikslūs, užsisakykite LSP.

LSP praradimas:

  • Ką daryti, jei praradai/pametei LSP?

Pametus LSP ir norint užsisakyti naują, atliekami šie žingsniai:

  1. Naujas pažymėjimas užsakomas LSP sistemoje (https://lsp.lt/);
  2. Užsakymo metu pasirenkama, jog senas LSP pamestas. 

Pametus LSP ir nenorint užsisakyti naujo pažymėjimo, atliekami šie žingsniai:

  1. Užpildoma pranešimo formą, kurią galima rasti skiltyje „Dokumentų pavyzdžiai“ https://www.lsp.lt/dokumentai;
  2. Sumokama 37,65 EUR bauda;

Rekvizitai:
Įmokos kodas: 103087
Gavėjo kodas: 190739547
Gavėjas: Lietuvos studentų sąjunga
Įmoką priimančios įstaigos: AB ,,Swedbank‘‘ LT547300010102444082
Mokėjimo paskirtis: Už negrąžintą LSP
Įmokos suma: 37,65 EUR

        3.    Užpildytas pranešimas bei mokėjimo kvitas siunčiami Studentų atstovybei arba el. paštu pagalba@lsp.lt.

  • Ką daryti, jei LSP pavogė?

Jeigu LSP buvo pavogtas, atliekami šie žingsniai:

  1. Užpildoma pranešimo forma, kurią galima rasti skiltyje „Dokumentų pavyzdžiai“; 

    https://www.lsp.lt/dokumentai 

  2. Iš policijos komisariato paimamas išrašas apie pavogtą LSP;
  3. Užpildytas pranešimas bei policijos išrašas siunčiami studentų atstovybei arba el. paštu pagalba@lsp.lt.
  4. Užsisakomas naujas pažymėjimas (LSP sistemoje) https://lsp.lt (nepatvirtinus policijos pažymos, naujas LSP nebus išduotas).
     

LSP grąžinimas

  1. Studentai LSP galės pasilikti sau, jei baigus/nutraukus studijas, jo pažymėjimo galiojimo laikas bus pasibaigęs arba iki jo galiojimo pabaigos tuo metu bus likę mažiau nei 3 savaitės (išskyrus VU studentus).
  2. Jei studentas baigia/nutraukia studijas ir LSP galiojimo laikas baigiasi daugiau nei po 3 savaičių, studentas PRIVALO nunešti jį į bet kurį LSP išduodantį banko skyrių. Nunešus pažymėjimą bus išmušta skylė ir pažymėjimas bus grąžintas studentui.
  3. Baigus/nutraukus studijas pažymėjimas tampa nebeaktyvus ir buvęs studentas nebegali naudotis LSP. Už neteisėtą LSP naudojimą (LSP naudotojas nebėra studentas) asmenys baudžiami.

Įstojimas į kitą studijų pakopą 

  1. Studentai LSP galės pasilikti sau, jei baigus/nutraukus studijas, jo pažymėjimo galiojimo laikas bus pasibaigęs arba iki jo galiojimo pabaigos tuo metu bus likę mažiau nei 3 savaitės (išskyrus VU studentus).
  2. Kitų studijų LSP galima bus užsisakyti tik po to, kai jūsų studijų duomenis aukštoji mokykla įkels į Studentų registrą. Tai dažniausiai įvyksta kelios savaitės po sutarties pasirašymo.
  3. Seno LSP būsena neturi įtakos naujam pažymėjimui.

Kiti klausimai:

  • Jei nepavyksta užsisakyti LSP www.lsp.lt sistemoje

    Jeigu negalite užsisakyti LSP www.lsp.lt sistemoje, reiškia, jog jūsų aukštoji mokykla nepateikė jūsų duomenų. Tam, kad tie duomenys būtų perduoti, siūlome kreiptis į savo aukštosios mokyklos administraciją ir apie tai informuoti el. paštu pagalba@lsp.lt.


  • Pasikeitus pavardei ir/arba vardui, studijų formai ir/arba fakultetui, pažymėjimas buvo sugadintas:

    1. Kreiptis į studentų atstovybę arba el. paštu pagalba@lsp.lt;
    2. Užsisakyti naują LSP sistemoje www.lsp.lt .

  • Jei turite seno pavyzdžio LSP

    LSP jums reikia persigaminti. LSP gaminamas visam studijų laikotarpiui.

     
  • Buvau akademinėse atostogose, dabar mano LSP baigia galioti anksčiau nei baigiasi studijos, ką daryti?

    Seno LSP pratęsti neįmanoma, todėl reikės užsisakyti naują pažymėjimą. Užsakymas vyksta taip pat, kaip ir pirmo LSP, tik seną LSP reikės grąžinti.

     
  • Turiu LSP ir noriu, kad prie jo būtų pridėtas Kauno viešojo transporto bilietas.

     Prie jau pagaminto LSP pridėti papildomų funkcijų neįmanoma, reikia užsisakyti naują LSP ir užsakymo metu pasirinkti norimas funkcijas.

     
  • Noriu pašalinti savo LSP.lt paskyrą. 

    Norint pašalinti savo LSP.lt paskyrą, reikia užpildyti pranešimo formą, kurią galima rasti skiltyje „Dokumentų pavyzdžiai“ https://www.lsp.lt/dokumentai;
    Užpildytas pranešimas siunčiamas studentų atstovybei arba pagalba@lsp.lt paštu. 

     
  • Noriu atšaukti LSP gamybą

    Norint atšaukti LSP gamybą būtina nedelsiant kreiptis el. paštu pagalba@lsp.lt, jei nuotrauka dar nebuvo priimta sistemoje, užsakymą galima sustabdyti. Jei dėl gamybos sustabdymo kreipiamasi per vėlai, LSP bus pagamintas ir už jo gamybą pinigai nebus grąžinami.

     
  • Noriu susigrąžinti įmoką už LSP

    Užpildoma prašymo forma, kurią galima rasti skiltyje „Dokumentų pavyzdžiai“ 
    https://www.lsp.lt/dokumentai;
    Užpildytas pranešimas bei banko mokėjimo išrašas siunčiami studentų atstovybei arba el. paštu pagalba@lsp.lt.
     
  • Pasirinkau ne tą atsiėmimo vietą, ar galiu pakeisti?

    Atlikus užsakymą pakeisti atsiėmimo vietą nėra įmanoma, tačiau galima kreiptis į LSP administratorių, kad užsakymas būtų atšauktas, tuomet bus galima pakeisti atsiėmimo vietą.
     
  • Užsisakiau naują LSP, ar jame lieka seno viešojo transporto bilieto informacija?

    Užsisakius LSP gaunamas naujas pažymėjimas, iš seno LSP nėra perkeliama informacija apie viešojo transporto bilietus.
     
  • LSP galima atsiimti

    Studentai gali pasirinkti, kur atsiimti LSP: „Luminor“ ar „Swedbank“ bankų padaliniuose. Verta atkreipti dėmesį, kad mažiau užimtuose banko padaliniuose LSP gausite greičiau.